wtorek, 2 lipca 2013

Rozdział 35

Oczami Patricii

Myślałam przed snem bardzo,bardzo długo o Maxie.Chyba się w nim zakochałam.Mimo tego że podrywał mnie na ,,chama" był fajny,szczery.Z moich głębokich zamyśleń wyrwała mnie Willow.Przecież nikogo innego nie było:Joy była gdzieś z Jeromem,Amber z Alfim a Nina wkuwała coś z Fabianem.
-Patricio.ktoś do ciebie.Ja już pójdę-powiedziała Willow
Zaspana wstałam z łóżka a w drzwiach zobaczyłam...Maxa.
-Mogę?-zapytał
-Jasne.Tylko od razu ci mówię:nie wyglądam pięknie.
-Naturalne jest najpiękniejsze
Czułam że na mojej twarzy pojawiają się rumieńce
-A pozwól że zapytam.Po co przyszedłeś?
-Bo mi się nudzi.Mogę?
-Jasne wchodź.Tylko jest tu trochę nieporządek.
-Spoko
Razem z Maxem wygłupialiśmy się,śmialiśmy się i w ogóle bawiliśmy się świetnie niczym małe dzieci.Gdy się trochę uspokoiliśmy zapadła cisza.Max powoli się do mnie zbliżał aż w końcu nasze usta złączył pocałunek.gdy mnie pocałował czułam jakbym wdychała jakąś parę,dym..Zakręciło mi się w głowie.A gdy się ode mnie ,,odkleił" to ból nagle ustał.
-Czyyli że my?-zapytał
-Chyba tak-wzruszyłam ramionami i się uśmiechnęłam.
-Okej moja słodka ja idę do siebie.Do jutra
-Paa
Usnęłam błyskawicznie.Śniła mi się Arwen...
-A wiec widzę że mój plan zadziałał.Max jest mój.Miał cię zauroczyć i opętać.Pocałunkiem właśnie się mi oddałaś.Teraz sprowadzisz mi Osiriona.
-Oczywiście...
Tyle tylko pamiętałam.Wiedziałam że muszę zdobyć Eddiego dla Arwen.

Oczami Eddiego

Tak bardzo się cieszyłem że już wracałem do Anubisa.Znaczy szkoda że ja i Patricia...Kiedy przekroczyłem próg rzuciła się na mnie Amber.
-Eddie,weź coś zrób.Patricia jest z tym Maxem.Odwaliło jej
Po chwili do holu weszła zakochana para.Max i Patricia.
-Coś się stało Eddie?-zapytała niewinnie Patricia
-Nie.nie nic.
Witałem się z wszystkimi po kolei.Gdy skończyłem wszedłem do swojego pokoju.Po chwili przybiegła do mnie smutna Joy.
-E-Eddie-jąkała się
-Co się stało?
-b-bo Patricia o-ona.Napiszę ci to
Po paru minutach Joy dała mi kartkę na której pisało ,,Ona coś majaczyła.Coś o tym że spełni rozkaz Arwen i złapie Osiriona.Powiedziała też że nabrała się na to że Max miał na nią tylko rzucić urok Arwen
-Na serio!?
Pokiwała twierdząco głową.
-Musimy jej pomóc.Po paru minutach zrobiłem zebranie Sibuny.opowiedziałem wszystkim o tym co mi powiedziała Joy.
-Aha i mówiła też że wepchnie go do tajemniczego pokoju i go tam pocałuje.Urok zadziała tak jak na nią.Chodziło jej chyba o to że jak Max ją pocałował to jednocześnie rzucił na nią urok Arwen..Tak że Eddie pilnuj się!-powiedziała Joy
-Sibuna..Ja idę.-powiedziałem
-My idziemy z tobą-powiedziała  Amber i Fabian
-Nie.To ja jestem Osirionem i to moje zadanie.
-Na pewno?
-Na pewno.
Patricii nie musiałem długo szukać.
-Och Eddie-powiedziała i zaczęła się zbliżać w moim kierunku.
-Eddie chcesz być już ze mną na zawsze?-zapytała
-Patricio,możemy być razem ale tu ,nie przy Arwen.Przypomnij sobie jak wylałem na ciebie kawę,jak bardzo mnie nienawidziłaś,naszą pierwszą rozmowę,pocałunek,jak zostaliśmy parą.Proszę cię przypomnij to sobie!Powiedz mi że jest jeszcze w tobie ta dziewczyna w której się zakochałem i którą dalej kocham.Dalej Patricio powiedz że nie jestem ci obojętny,że są w tobie te wspólne momenty,a że Max to tylko,to tylko coś podobnego do miłości.Powiedz że są w tobie jeszcze cechy i uczucia prawdziwej Patricii Williamson.
-Na szczęście nie.
Chciałem uświadomić jej pocałunkiem że dalej ją kocham,ale cały czas w mojej głowie słyszałem głos ,,Nie całuj bo ściągniesz na siebie klątwę".Słyszałem go chyba z 10 razy.Zignorowałem    to  i pocałowałem ją.Wiedziałem jednak ze stanie się coś bardzo złego




12 komentarzy:

  1. Ej?! Co to ma być?! Co?! Jakim prawem zabierasz czyjeś pomysły?! Sama nic nie potrafisz napisać? ;/ To chyba jest z Tobą coś nie tak!
    Klątwa! Pocałunez z myślą, że będzie taka jak dawniej?!?!?! To są pomysły Patrici Miller!!! U niej były jako pierwsze! A wiesz skąd to wiem?! Bo błagałam ją, żeby jednak wstawiła scenę z pocałunkiem!!! ;/ Ale pojawia się taka jedna i wszystko rujnuje! Nawet wyjazd Eddiego był u niej pierwszy, z tym, że ty jedynie pozmieniałaś miejsca! To nieuczciwe! ;/
    Pomyśl, co ona mogła sobie o Tobie pomyśleć, a byłaś osobą, którego bloga ona czyta!!! ;/ Jesteś beszczelna! ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. W Sumie to Ambeeer ma rację. I to nawet nie pierwszy raz ,kiedy twoje rozdziały w niektórych miejscach kojarzyły mi się z moimi. Trochę to mnie smuci ,bo naprawdę lubię twojego bloga ,nawet dałam mu nominację ,ale jestem pewna ,że większość chciałaby czytać jakieś rzeczy ,które jeszcze nie miały miejsca w rozdziałach ,a nie takie ,które miały ,a są tylko troszeczkę zmienione. Zawiodłam się na tobie :/// ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nie przejmuj się i pisz dalej . Rozdział świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No okej dziewczyny.. Amber i Patricia Miller .. Ale pwoeidzmy , że Sory Pat ale ty też nie jesteś święta..Też kilka rzweczy zgapiłaś z innych blogów. Więc mówisz komuś , że to źle no bo źle ale zpobacz też co ty robisz.. Ostatnie pomysły były twoje Pat , ale wcześniejsze coś nie za bardzo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakich? o.O Bo szczerze to nie widziałam nigdzie tego co było u Pat na innych blogach... Mogłabyś podać mi kilka linków? <3 nie będę ukrywać, że mnie to zaciekawiło więc chciałabym dowiedzieć się dlaczego tak myślisz? ;D Nie chcę spamować pod rozdziałaem, więc jeżeli znalazłabyś czas to podesłałabyś mi je na gg <3
      Mój nr to: 3981742 ;D Jestem codziennie, z tym że jestem niewidoczna <333 Jeżeli faktycznie udowodnisz mi, że Pat od kogoś zgapiła pomysł to przeproszę Jade. Pasuje taki ukad? ;D
      Tak na marginesie. Eddie jako nowy uczeń się nie liczy, tak samo jak wylewanie różnych cieczy na głowę <333

      Usuń
    2. Okej,okej dziewczyny.Uspokójcie się xD Przecież na 100 % inne blogi też mają takie pomysły...A to już jest nie moja wina że bardzo wcześnie miałam taki scenariusz przewidziany.Przecież nie mogłam przeczuć co Patricia Miller napisze u siebie.Ambeeer -jeśli bardzo,strasznie,mega wielce ci wadzi to usunę ten rozdział i napiszę nowy(mam nadzieję że Patricia M. takiego nie będzie mieć)

      Usuń
    3. Nie o to chodzi xD Bo piszesz niezaprzeczalnie genialnie i masz do tego talent <3 Przeszkadza mi jedynie fakt, że za bardzo kojarzy mi się to z blogiem Pat <3 ;c Może gdybyś dodała go później, nie zorientowałabym się xD Co ja mówię xxx na pewno bym nie widziała powiązania, ale wyszły mniej więcej w tym samym czasie co troszeczke irytuje <333
      A rozdziału nie usuwaj, bo podobają mi się wyznania Eddiego ;D i ten słitaśni kiss na koniec *.* no wooow! *.* No problemooo ;D Uwierz mi, że od września, może stycznia bd miała taką bk ze mnie, że głowa mała loool ;D
      Więc smile i nie myśl, że potrafię byc jedynie zła jak diabełek... No bardziej diablica xD
      Buśśś <333
      Ps. Możesz wyłączyć weryfikację obrazkową? <333

      Usuń
  5. Po prostu musisz zmieniac swoje pomysły bardziej i będzie okej . No sory Ambeeer ale ja nie będę podawała tych linków bo to zbytnio nie ma sesnu .. Jesczze sie Pat obrazi.. Nie .. a po za tym te ostatnie naprawde wymyslała wsyztskie sama wiec chyba narazie nie ma takiej potrzeby xd . A Jade po prostu zmieniaj troche pomysły i koniec xd :) Dodaj szybko nowy rozdziałłłłł xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że wycieczka do Egiptu będzie wystarczająco pomysłowa xD

      Usuń
    2. Będzie mlaśnie i słodziaśnieee *.*
      Czekaaam <3

      Usuń
  6. http://tda-peddie.blogspot.com/ zapraszam do mnie dopiero się rozkręcam ale liczę na wasze komentarze

    OdpowiedzUsuń