wtorek, 28 maja 2013

Rozdział 6

Oczami Eddiego


Nie miałem pojęcia dlaczego Patricia tak się zachowała ,byłem pewny ze po tej akcji z jedzeniem i tym pocałunkiem będziemy parą.Postanowiłem na nią nie naciskać bo mogłaby znowu mnie czymś oblać.Tak jak zwykle przyszedłem do kuchni na kolację.Wszyscy siedzieli i jedli -tylko moje miejsce przy stole było puste.Usiadłem koło Patricii uśmiechnąłem się i udawałem że nic się nie stało.

-Jedzcie dzieci moje kochane jutro musicie powitać nową koleżankę wprawdzie spóźnioną ale myślę że wam to nie wadzi.
-Jasne ,jeśli jest ładna-powiedział bez namysłu Alfie
-Alfieeeeee!-Krzyknęła Amber i pociągnęła go za ucho.
-Ałaa,boli-odpowiedział z krzykiem.
-No to teraz wiesz jak się zachowywać,ja jestem królową piękności
Alfie znowu zrobił wybuchową mieszankę-Kanapka z dżemem i szynką,ale zbytnio mnie to nie interesowało.
-A ty Trixie co?Nie udało ci się z Eddiem...Przykro no ale zawsze możesz dalej próbować.
Widać było że Patricia  kipi złością ,to była identyczna osoba którą poznałem taka zła.
-Wiesz co Alfie?Może ty jednak powiesz Amber o Willow?A tak poza tym to do twej obleśnej kanapki dobrze pasuje woda z miętą..-Powiedziała ze złowieszczym uśmiechem
-Kryć się!!Trixie atakuje-Krzyknął Jerome i chwycił Marę za rękę i oboje schowali się za kanapę.
-Tak myślisz?Mięta +dżem.-Powiedział Alfie
-Taak i nawet Ci przyniosę-Powiedziała z uprzejmością
-Dzięki-powiedział z pełną buzią.
-Hehe następnym razem pomyśl co mówisz !!I wyjaśnij Amber sprawę o Willow-Patricia wszystko powiedziała ostrym tonem i tak jak przewidział Jerome Patricia wylała dzbanek wody na głowę Alfiego.
-Smacznego-odpowiedziała i wylała mu butelkę mięty na głowę.
-Tak jak chciałeś:woda i mięta-Odpowiedziała i zabrała kanapki z serem i poszła do swojego pokoju.
-Widzisz Maro,uchroniłem Cię przed bestią-Powiedział z uśmiechem Jerome czekając na to kiedy Mara mu podziękuje
-To nie żadna bestia-zaśmiała się jego dziewczyna
-Alfie żyjesz?-Powiedziałem ze śmiechem ,a Jerome powiedział
-No właśnie?
-Jakoś...Mam całe włosy mokre i klejące się
-Mogłeś nie denerwować tej bestii-Odpowiedział Jerome.
-Alfie?O co chodzi z tą Wallow?Czy jak jej tam.
-Willow-powiedział cicho Alfie ,a Amber uderzyła go delikatnie w głowę.
-Fuuu jesteś mokry o za piętnaście 20 masz być w moim pokoju.Rozkazała mu Amber i wyszła.
Do pokoi poszedłem razem z Jeromem-Alfie poszedł się myć,a Fabian uczył się z Fizyki.
-Dobra Jerome muszę iść wcześniej sorry ale nie dam rady oglądnąć z Tobą ten mecz.
-Dobra,ja idę ,do jutra.
-Cześć
Postanowiłem zobaczyć co się stanie bo widziałem Patricię,byłem bardzo ciekawy czy znowu skończy się źle
-O Jeromuś-Powiedziała przyjemnym tonem Pat.
Czułem się dziwnie zazdrosny gdy to słyszałem ale postanowiłem zobaczyć jak dalej potoczy się ta interesująca rozmowa
-Yyy...rozumiem że na mnie lecisz,ale Eddie może to wszystko widzieć.
-Victorze!-zawołała Pat nie wiedziałem co ona chce zrobić.
-Kto zakłóca ciszę nocną?-Powiedział krzykliwym tonem nasz "opiekun"
-Jerome,panie Victorze-on chce jakiś mecz oglądać a ludzie chcą spać!
-Masz rację Williamson-Clark do pokoju,powiedział Victor i wyłączył z prądu telewizor.
-Bestia!-powiedział Jerome ze złością
-Mówiłeś coś?-powiedziała Pat i wylała mu na bluzkę oranżadę którą chciał wypić podczas meczu.
-Zwariowałaś!?-krzyknął
-Może następnym razem się powstrzymasz od takich komentarzy-mam dziś wyjątkowo zły dzień i mogę się wyżyć nawet na tobie ponad 2 razy.


Nie wiedziałem dlaczego ona taka dziś była,ale nie chciałem jej o nic pytać bo nie chciałem skończyć jak Jerome i Alfie,Chciałem jeszcze żyć.


Na dziś chyba tyle.Aha i chcę was powiadomić że w piątek jadę nad Morze na tydzień więc opowiadania chwilowo nie będzie,ale obiecuję ze jak wrócę to blog pójdzie w obroty.Komentujcie-wiem ze dziś takie dziwne wyszło ale nie miałam o czym pisać

6 komentarzy:

  1. Cały tydzień czekania :<. Rozdział fajny, aż przypomniała mi się Patricia z pierwszego i drugiego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! no tak , ale dzisiaj wtorek , więc do piątku masz jesczze trochę czasu i mam nadzieję że zdązysz napisac jeszcze kilka opowiadań ! są exstra : ***

    OdpowiedzUsuń
  3. poleam wam tez mojkego bloga nie są to opowiadani i niedaqno dopiero go zaczełam wiec nie krytykujcie ale dobrze komentujcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://tajemnice-domu-anubisa-i-violetta.blogspot.com/ sorryy zaponniałam dodac libnka : D

    OdpowiedzUsuń