niedziela, 16 czerwca 2013

Rozdział 23

 Oczami Eddiego

Krążyłem bezsensu wokół domu.Uszedłem może z 20 kroków a zobaczyłem Jeroma i jakąś blondynkę?To nie była Mara tylko Willow.Byłem bardzo ciekawy co ten cwaniak znowu wyczynia.
-Jerome?Bo...ty od mojego pojawienia się tutaj podobasz mi się.
-Że co?-Zapytał Jerome i zakrztusił się jakimś sokiem
-Ja wiem że Mara to twoja dziewczyna....-powiedziała
-Nieważne-odpowiedział Jerry i pocałował ją.
Miałem ochotę wyskoczyć i mu coś powiedzieć.Ale postanowiłem że zrobię zdjęcie i w razie czegoś pokarze je Marze.
-Może chodźmy już?-Zapytała Willow Jeroma
-Jasne -odpowiedział
Kiedy tak samo miałem wracać natknąłem się na Patricię.O dziwno bez  Jasona.Bez namysłu podszedłem do niej i zapytałem:
-Gaduło co jest?czemu nie przychodzisz na spotkania Sibuny?Już 2 opuściłaś.Zaczęłaś nas olewać od kiedy pojawił się te Jackson czy jak mu tam.
-O co ci chodzi?Nie jestem waszym psem żebym MUSIAŁA przychodzić na każde wasze durne spotkania.A co do olewania to już nie mogę ani chwili posiedzieć z moim przyjacielem,co?
-Chwilę!?Czy ty się dziewczyno słyszysz?Spędzasz z nim każdą sekundę,a nie chwilę.Aaa i dlaczego mu nie powiedziałaś że jestem twoim byłym albo chociaż przyjacielem?Wstydzisz się mnie?
-Nie powiedziałam bo nie powiedziałam.Przeszkadza ci to że z nim siedzę!?I ty się masz za mojego przyjaciela!?Phii...Prawdziwemu przyjacielowi bo nie przeszkadzało że siedzę z kim innym.
-Dobra wiesz co?Idź już może do niego bo na ciebie czeka-powiedziałem i myślałem że powie:Musimy to wyjaśnić czy coś w tym stylu.
-Och tak masz rację.Nie będę z tobą przebywać...
 Takiej reakcji się nie spodziewałem.Poszedłem do swojego pokoju.Założyłem słuchawki na uszy i zacząłem słuchać piosenek by uciec od dzisiejszego-koszmarnego dnia.

Taki króciutki :-) A głosujcie na ankietę czy ma być Jeroy czy Marome bo nie wiem czy Mara wybaczy Jeromowi czy nie.Na razie prowadzi Jeroy.Czekam do dziś do 16.Jak Jeroy dalej będzie prowadzić to tak się stanie w opowiadaniu. :)

4 komentarze:

  1. Pls dodaj dziś jeszcze jeden!! :D I lepiej mi pogódź peddie :D Zapraszam do mnie pojawił się rozdział 53 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie *o*Dodam nexta jak będzie jasność czy jeroy czy marome :DD

      Usuń
  2. super <3
    dodaj jeszcze dzisiaj jeden.

    OdpowiedzUsuń